Pages

Wednesday, May 4

Meeting di Hotel Grand Continental, Kuala Terengganu

Sekarang saya berada di Kuala Terengganu kerana menghadiri Mesyuarat Verifikasi Data Operasi Menengah (OPMEN) April 2011 di Hotel Grand Continental. Mesyuarat ini bermula semalam dan akan berakhir esok. Sebenarnya saya menggantikan Encik Rahmin bin Mahasan, Penolong PPD Menengah yang tidak dapat hadir kerana mempunyai urusan peribadi. Selain saya, turut hadir di mesyuarat ini ialah saudara Ariff bin Umar, guru SMK Seri Lipis yang bertindak sebagai Fasilitator OPMEN bagi daerah Lipis. Mesyuarat ini bertujuan untuk mengemaskini data guru sekolah menengah sehingga bulan April.
.
Nasib baik la ada cikgu Ariff, kalau tidak kacau juga saya nak menyiapkan data OPMEN ni. Kalau Data Operasi Rendah (DOSR) tu boleh juga saya gagau-gagau, OPMEN ni memang blank betul.

Tah macam mana saya tak ada partner pula. Tidur seorang sahaja la kat bilik 809 nie. Meremang bulu tengkuk bila teringat cerita En. Rithuan, PPDR Cameron Hinghlands ketika bermalam di salah sebuah hotel di Kuantan. Nak tau citer, kena tanya dia la...Kalau citer sekarang, harus tak tidur saya malam nie.

Ini pemandangan daripada bilik penginapan saya. Baru sekejap tadi cikgu Ariff ketuk pintu nak ajak jalan-jalan kat Pasar Payang. Malas pula rasanya nak keluar...ingat nak lepak-lepak sahaja kat dalam bilik petang ni, boleh nonton Star Movie.

No comments: