Pages

Tuesday, May 24

Majlis Anugerah Seri Bestari 2011

Tengah hari tadi (24 Mei) bertempat di Hotel Lipis Centrepoint telah berlangsung Majlis Anugerah Seri Bestari 2011 Peringkat Daerah Lipis. Majlis ini dirasmikan oleh En. Hamdan bin Harun, Timbalan Pegawai Pelajaran Daerah Lipis. Beliau menggantikan En. Yahya bin Zainal Abidin, Timbalan Pengarah Pelajaran Pahang yang tidak dapat hadir atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Sebanyak 6 anugerah telah disampaikan dalam majlis ini iaitu Anugerah Tokoh Nilam, Anugerah Pusat Sumber Sekolah, Anugerah Makmal Komputer, Anugerah Pusat Akses, Anugerah GPM & GPB Daerah Lipis dan Anugerah Khas Juri. Majlis telah dimeriahkan lagi dengan cabutan nombor bertuah.

Sebahagian Pengetua dan Guru Besar yang hadir. ( hai...beriya betul En. Burhan Musa mengurut misai tu...)

En. Hamdan bin Harun menyampaikan hadiah dan sijil kepada penerima anugerah. Kepada sekolah dan individu yang berjaya menerima anugerah tahniah diucapkan dan diharapkan kecemerlangan ini dapat dipertahankan pada tahun-tahun mendatang.

En. Zainal Abidin (Guru Besar SK Benta) antara yang berjaya mendapat hadiah cabutan nombor bertuah.

( Hai...kenapalah teman tak pernah menang kalau ada cabutan nombor bertuah. Nombor Wayne Rooney tuu...Nampaknya kena mandi bungalah gayanya ni )

No comments: