Pages

Sunday, April 24

Malam Jasamu Dikenang

Pada 22 April, 8.30 malam bertempat di Dewan Susuran Rasa, Pejabat Pelajaran Daerah Lipis telah dadakan 'Malam Jasamu Dikenang' sebagai meraikan persaraan Encik Ibrahim Aziz, mantan Penolong PPD Rendah yang telah bersara wajib pada 28 Februari 2011 yang lalu. Majlis ini juga diadakan bagi meraikan pertukaran Encik Zainal bin Kamarudin, Penyelia Pembangunan yang bertukar sebagai Guru Besar SK Relong dan Adik Haziq, penuntut Polisas yang akan tamat praktikum di PPD Lipis pada minggu hadapan. Kepada Encik Ibrahim kita ucapkan selamat menghadapi rutin hidup yang baru dan selamat menunaikan ibadah haji. Kepada Encik Zainal, i hope you will be able to do something there. Dan kepada adik Haziq, good luck to continue your studies.


Tercapai juga la hasrat abang Nal kita nak balik sekolah. Sekolah dekat rumah pula tu.

Hai...tak ada gaya nak berhenti dia orang ni. Obesity lagi la abang Kama kita.

Haji Man CC khusyuk betul mengadap ikan patin masak tempoyak. Tuan JD baru kita, Encik Naza Badi dah 'surrender' gayanya tu.

Tuan Haji Basirun sedang menyampaikan hadiah daripada Kelab Kebajikan Staf PPD Lipis kepada Encik Ibrahim. (Unit Pengurusan Sekolah bagi hadiah tafsir Quran...kena baca tu)

Dah dapat hadiah kayu woodball baru, yang lama tu pulang balik la ye...

No comments: