Pages

Monday, March 7

confidence collapses

Firstly...saya nak ucapkan tahniah kepada kepimpinan kelab staf yang baru di atas beberapa perubahan yang dirancang untuk dilaksanakan. Perubahan-perubahan ini akan memberi wajah baru kepada kelab staf PPD Lipis. Publication of the bulletin is the first step to ensuring that change occur. I have read the bulletin, the contents were very interesting, but my eyes focused on one sentence that can be associated with me. "...menjanjikan perubahan kepada semua anggota bagi memenuhi keperluan kebajikan dan rungutan ahli-ahli ".

Until the day of handover to the new chairman of the club's staff, I still believe that I have been performing their duties properly. But after reading the bulletin that, confidence is collapsing, and I came to feel guilty. So far I think no complaints and everything is going well. There may be grumbling among the members but did not reach to me. My mistake was not spending time talking and listening to club members. I am quite busy. Banyak tugasan-tugasan bukan hakiki yang terpaksa saya laksanakan.

Sebagai pengerusi, saya sepatutnya menitik beratkan pandangan ahli dalam menguruskan kelab ini. Oleh itu, di sini saya ingin memohon ribuan kemaafan kepada semua ahli kelab staf PPD Lipis jika selama 2 tahun saya menerajui kelab saya telah mengabaikan mereka. Doa saya, semoga kepimpinan baru kelab staf akan lebih prihatin dengan pandangan dan keluhan semua ahli. Insyaallah...success is always there at those who want to try.

.....sometimes need to have people remember us "what we are doing wrong"

No comments: