Pages

Friday, March 11

Lestari Budi Semarak Kasih

Semalam (11 Mac ) saya mewakili Timbalan PPD, En. Hamdan Harun memenuhi jemputan Majlis Pengetua-Pengetua Sekolah Malaysia (MPSM) Lipis untuk majlis Lestari Budi Semarah Kasih yang diadakan di Lipis Centrepoint pada pukul 3.30 petang. Majlis ini diadakan bagi meraikan beberapa orang pengetua iaitu, Puan Hajah Ainen (Pengetua SMK Seri Lipis) yang bersara wajib pada 8 Mac yang lalu, En. Adnan Kadir (Pengetua SMK Kuala Lanar) yang dinaikkan pangkat menjadi PPD Jerantut, Pn. Rahimawati (Pengetua SMK Sungai koyan) yang bertukar ke SMK Kampung Sertik dan Pn. Noraihan (Pengetua SMK Sungai Koyan yang menggantikan Pn. Rahimawati) yang difahamkan akan dapat bertukar balik ke daerah asal beliau (hem...tak sampai 2 bulan beliau kat Lipis dah nak bertukar). Turut hadir dalam majlis ini ialah Tuan Haji Khaidir, Timbalan Pengerusi MPSM Lipis. Bagi pihak PPD Lipis kita ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada keempat-empat orang pengetua ini yang telah mencurah bakti selama berkhidmat di daerah Lipis.
.

En. Nan kata dia lebih suka jadi Pengetua daripada jadi PPD. Memang la...jadi Pengetua cuma jaga satu sekolah je, jadi PPD kena la jaga semua sekolah. Makin panjang la janggut tuan PPD kita ni.

Hai...Haji Harun (Pengetua SMV SHAS Kuala Lipis) tak ingat nak balik Kedah ka? Dah pekena ikan patin masak tempoyak dah lupa kat gulai ikan puyu no. he3x...sama la kita.

No comments: