Pages

Monday, October 4

Rezeki lagi...

Selagi tak habis bulan Syahwal, memang jenuhlah kita menikmati juadah-juadah seperti lemang, nasi impit, sate dan macam-macam lagi. Banyak pihak termasuk jabatan-jabatan dan individu-individu tertentu mengadakan rumah terbuka. Tidak ketinggalan, Pejabat Pelajaran Daerah Lipis juga mengadakan rumah terbuka pada 1 Oktober 2010 yang lalu. Majlis yang diberi nama Sambutan Hari Raya Aidil Fitri Warga Pelajaran Daerah Lipis itu dikelolakan oleh Kelab Staf PPD dan beberapa buah sekolah. Seperti tahun-tahun yang lalu, juadah-juadah untuk disajikan kepada para tetamu disumbangkan oleh sekolah-sekolah menengah di daerah Lipis.

Tetamu VIP yang hadir, Dato' Abu Jamal (Pegawai Daerah Lipis), Dato' Abdul Rahman bin Mohamad (ADUN Padang Tengku) dan beberapa orang wakil jabatan.

Pengetua SMK Kerambit, Tuan Haji Syed Mohamad, Pengetua SMK Padang Tengku, Pn. Rozita dan Pengetua SMK Orang Kaya Haji, Hajah Rosidah bersama beberapa orang tetamu sedang menikmati juadah yang disediakan

En. Hussaini Hj. Ibrahim (Setiausaha Kelab Staf) merupakan orang kuat yang berusaha memastikan sambutan hari raya tahun ini berjalan dengan lancar. Bagi pihak AJK Kelab staf, saya merakamkan jutaan terima kasih kepada beliau.

Di kesempatan ini, saya selaku Pengerusi Kelab Staf PPD Lipis, ingin merakamkan setinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua pihak yang telah memberi sumbangan dalam bentuk kuih-muih, peralatan dan tenaga serta wang ringgit dalam menjayakan majlis ini. Semoga budi baik tuan / puan hanya Allah SWT sahaja membalasnya.


No comments: