Pages

Wednesday, October 13

Majlis Meraikan Persaraan & Pertukaran Pengetua Lipis

Semalam (13 Oktober, 3.30 petang) saya menghadiri majlis meraikan persaraan dan pertukaran pengetua-pengetua daerah Lipis yang dianjurkan oleh Majlis Pengetua Sekolah Malaysia (MPSM) Daerah Lipis. Majlis ini diadakan bagi meraikan persaraan Datin Hajah Ragayah binti Haji Omar, Pengetua SMK Clifford yang bersara wajib pada 9 Oktober 2010. Selain itu, majlis ini juga diadakan bagi meraikan pertukaran 3 orang pengetua, iaitu En. Halim bin Salleh (Pengetua SMK Sungai Koyan yang bertukar menjadi Timbalan PPD Raub), Puan Rahana binti Abdul Malik (Pengetua SMK Setiawangsa yang bertukar menjadi Pengetua SMK Sungai Retang Jerantut) dan Encik Haidzir bin Hussin (Pengetua SM Teknik Kuala Lipis yang bertukar menjadi Pengetua SMV Setapak Kuala Lumpur). Majlis yang diadakan di Hezbolah Food, Rumah Rehat Bukit Residen ini turut dihadiri oleh Tuan Haji Basirun bin Abdullah Hasim, Pegawai Pelajaran Daerah Lipis.

Sebahagian pengetua yang hadir

Tuan Haji Syed Mohamad bin Syed Agil, Pengetua baru SMK Kerambit menggantikan En. Zainal Abidin bin Che Omar yang bertukar menjadi Pengetua SMK Setiawangsa. (Tuan Hj. Syed Mohamad sebelum ini ialah Timbalan PPD Raub)

Pelapis (Guru-Guru Penolong Kanan)

Boleh tahan juga la 'chicken chop' kat Hezbolah Food, Rumah Rehat Bukit Residen ni. Kalau nak buat tempahan boleh la contax En. Ismail (016-3927979)

No comments: