Pages

Thursday, September 5

Pecutan Akhir UPSR

Pagi tadi teman bersama dengan Tuan Timbalan PPD menghadiri Program Ziarah Marhabah Pegawai Pejabat Pelajaran Daerah Lipis bersama pelajar-pelajar Sekolah Indera Shahbandar Pahang SMK Clifford. 

Tuan Timbalan PPD menyampaikan cenderamata daripada Unit Menengah, Jabatan Pelajaran Pahang kepada pelajar-pelajar SISP yang akan menduduki peperiksaan UPSR pada minggu hadapan.

Persiapan Majlis Jamuan Hari Raya Aidilfitri Warga Pendidikan Daerah Lipis yang akan diadakan pada petang esok (6 September 2013).

Hai, payoh pula nak pasang khemah nie. Emm...tu la kalau tak rajin buat keje-keje macam nie.

Taklimat Laporan Nilaian Prestasi Tahunan (LNPT) secara online yang diadakan di Makmal Komputer SMK Setiawangsa.

Pada hari Isnin baru-baru nie, teman ke Pejabat Pendidikan Daerah Kuantan untuk menerima guru baharu. Seramai 21 orang guru akan posting di negeri Pahang. Daripada 21 itu hanya seorang sahaja guru lelaki. Emm...nampaknya kaum lelaki dah menjadi spesis yang akan pupus dalam bidang pendidikan ini. Daerah Lipis mendapat seorang guru opsyen sains yang teman tempatkan di SMK Benta. Harap-harap dia bolehlah tolong cover cikgu biologi yang bertukar ke Raub baru-baru nie.

Majlis penerimaan guru baharu ini turut dihadiri oleh Tuan Ketua Sektor Pengurusan Sekolah dan Tuan Ketua Penolong Pengarah.

Jamuan Hari Raya Aidilfitri Kawasan Rukun Tetangga Sri Tempoyang - Permai

Terima kasih kepada Dato' Haji Abd Rahman Mohamad, Ahli Parlimen Lipis kerana sudi hadir dan seterusnya meluluskan sedikit peruntukan untuk program KRT.

No comments: