Pages

Friday, February 24

Mesyuarat Verifikasi Data OPMEN di Rompin

Letih masih terasa lagi ni. Maklumlah hampir 5 jam juga drive dari Rompin ke Lipis. Bermula dari 22 Februari hingga hari ni, saya menghadiri Mesyuarat Verifikasi Data Operasi Menengah (OPMEN) di Rompin Beach Resort. Syukurlah, selama hampir tiga hari dua malam kat situ saya dengan dibantu oleh En. Arif Umar, Fasilitator Daerah telah berjaya mengemaskini data guru menengah daerah Lipis. Tak banyak sangatlah kesilapan yang dibuat. Terima kasih kepada semua guru data OPMEN sekolah-sekolah menengah daerah Lipis yang telah menghantar data yang betul kepada kami. (hem...macam mana SMK Merapoh boleh ada kelas peralihan ni...hai boleh migrain memikirnya)

Pekena keropok lekor dan karipap panas di tepi pantai dapat gak release tension.

Entah apa la yang diperkatakan oleh Tuan KPP kita nie sampai abang Lie berkerut dahi mendengarnya.

Kesempatan bermesyuarat di Rompin ini juga diambil untuk meraikan En. Tajul Ariffly, Penolong PPD Menengah Rompin yang bertukar ke Jabatan Pelajaran Pahang sebagai Penolong Pengarah SBP, Kluster dan Tugas-Tugas Khas. Turut hadir dalam majlis tersebut ialah Tuan Haji Tajuddin Yunus, Ketua Penolong Pengarah Pengurusan Sekolah.

En. Mat Bakar, Penolong PPD Menengah Kuantan mewakili semua Penolong PPD Menengah Pahang menyampaikan cenderahati kenang-kenangan kepada En. Tajul.

No comments: