Pages

Monday, December 19

Majlis Selaut Budi Segunung Intan

Petang tadi berlangsunglah Majlis Selaut Budi Segunung Intan yang bertujuan meraikan guru-guru yang telah bertungkus lumus dalam meningkatkan kecemerlangan UPSR 2011 daerah Lipis. Majlis ini merupakan kerjasama antara Jabatan Pelajaran Pahang dengan JASA negeri Pahang. Turut hadir dalam majlis ini ialah En. Yahya Zainal Abidin, Pengarah Pelajaran Pahang dan En. Rosdi, Timbalan Pengarah. Majlis yang bermula jam 3.00 petang ini telah diadakan di Hotel Lipis Centrepoint.


En. Yahya sedang menyampaikan ucapan. Bangga betul melihat Pengarah kita menggunakan kemahiran it untuk menambah nilai ucapan beliau. Kalau guru-guru di sekolah juga mengambil langkah yang sama semasa mengajar di dalam kelas, sudah tentulah murid-murid akan lebih bersemangat untuk belajar.

di meja utama


Sebahagian Guru Besar dan guru-guru yang hadir. Semoga ucapan yang disampaikan oleh Pengarah dan Pegawai JASA negeri akan dapat membuka mata kita semua. Semoga pada tahun 2012 ini kita akan dapat bersama-sama menggembling tenaga dan usaha agar UPSR Lipis tidak lagi di tangga tercorot.

No comments: