Pages

Monday, May 31

Program Peningkatan Kualiti Kepimpinan & Pengurusan

Pada 24 dan 25 Mei 2010 bertempat di Bilik Mesyuarat SMV Sultan Haji Ahmad Shah Kuala Lipis telah berlangsung Program Peningkatan Kualiti Kepemimpinan dan Pengurusan Pengetua & Guru Besar Sekolah-Sekolah Daerah Lipis. Program selama 2 hari itu turut dihadiri oleh Tuan Haji Abdul Hamid bin Abu Bakar, Timbalan Pengarah JPP. Antara Ketua-Ketua Sektor yang turut hadir ialah En. Zainuren (KSPS), En. Jalani (KSPA), Tuan Haji Mohd Nor (KSPI), Pn. Hajah Zabedah (KSJK) dan En. Jamal Musa (KSP&K). Pada malam 24 Mei telah diadakan Jamuan Memaknakan Rasa sempena meraikan Tuan Haji Abdul Hamid (Timbalan Pengarah) yang akan bersara pada bulan Julai nanti.
Tuan Haji Basirun, PPD Lipis menyampaikan cenderahati kepada Tuan Haji Mohd Nor bin Md Tahir, Ketua Sektor Pendidikan Islam selepas menyampaikan ceramah bertajuk 'Kepimpinan Berkualiti Dan Pengurusan Kewangan Berhemah'.

Sebahagian Pengetua dan Guru Besar yang hadir
Tuan Haji Abdul Hamid bin Abu Bakar, Timbalan Pengarah Pelajaran Pahang dan Encik Zainuren bin Hj Mohd Nor, Ketua Sektor Pengurusan Sekolah turut serta bermain woodball dalam program riadah yang dianjurkan.

No comments: