Pages

Sunday, January 23

Jamuan Persaraan & Pertukaran

Malam 21 Januari 2011 baru-baru ini, Kelab Staf PPD Lipis telah mengadakan jamuan sempena persaraan Tuan Haji Wan Rosli bin Wan Yaakub, mantan Penyelia Kanan Agama Islam PPD Lipis. Turut diraikan dalam majlis tersebut ialah Encik Ramli bin Mukhtar (Penyelia Sukan yang bertukar menjadi Guru Besar SK Titom), Puan Samsiah binti Ishak (Penyelia ICT yang bertukar menjadi Penyelia Pembangunan PPD Cameroon) dan Cik Solehah binti Anuar (staf praktikum). Majlis yang telah ditunda beberapa kali ini akhirnya berjaya juga diadakan. Memang sukar untuk mengumpul semua staf dalam satu majlis, terutamanya di awal tahun ini, di mana semua pegawai sibuk dengan urusan masing-masing. Terima kasih kepada Tuan PPD, Tuan Haji Basirun kerana dapat meluangkan masa walaupun dimaklumkan pada saat-saat akhir.
Jamuan persaraan dan pertukaran ini merupakan majlis terakhir yang dianjurkan oleh kami selaku AJK Kelab Staf sesi 2009/2010. Bagi pihak semua AJK saya ingin mengambil kesempatan ini merakam ribuan maaf jika terdapat kelemahan atau kekurangan semasa kami mengendalikan kelab ini. Selaku pengerusi, saya ingin juga merakamkan jutaan terima kasih kepada semua AJK yang lama di atas sumbangan tenaga dan masa bagi menjayakan program yang dianjurkan oleh kelab. Terima kasih teristimewa buat Encik Hussaini bin Haji Ibrahim yang telah memainkan peranan sebagai setiausaha yang cemerlang dan kepada Encik Rosli bin Nabor yang melaksanakan tugas sebagai bendahari dengan cekap. Kepada AJK 2011/2012 yang telah dipilih baru-baru ini, selamat bertugas dan semoga berjaya mengendalikan kelab kita ini dengan penuh komitmen.

Minta maaf Ustaz Wan, dah hampir 2 bulan bersara baru nak buat majlis.

Kepada Encik Ramli, semoga dapat membawa perubahan di SK Titom. Kepada Puan Samsiah, semoga seronok dengan suasana tempat bekerja yang baru (sejuk selalu) dan kepada adik Solehah, semoga cepat mendapat kerja (jangan duk tanam anggur saja...)

Nasib baik bukan Encik Hassan (baju biru) yang terpilih sebagai pengerusi, kalau tidak semua program tak jadi sebab seorang tak hadir majlis akan dibatalkan. (dua tahun lagi kita undi Encik Hassan lah pulak...)

Terima kasih kepada semua yang hadir

Semoga program yang dianjurkan oleh kelab akan sentiasa disokong oleh semua staf.

No comments: